Obserwatorzy

środa, 22 stycznia 2014

Kolagen naturalny



Dzisiaj przedstawię wam naturalny kolagen grafitowy. 



Od producenta:
Kosmetyk ma postać ciemnoszarego żelu, zawierającą unikatową formułę Q 5-26. W jego skład wchodzi jedynie aqua, collagen, caprylyl glycol, elastin, lactic acid. Stosujemy go do włosów, dłoni i paznokci. Kolagen grafitowy pobudza produkcję kolagenu i elastyny, przez co wzmacnia włosy i paznokcie. Walczy z łupierzem, plackowatym łysieniem, łuszczycą i innymi. Nie powoduje alergii ani podrażnień.


Moja opinia:
Kolagen zakupiłam z myślą o włosach. Bardzo mi wypadały po okresie ciąży. Przyznam, że nie stosowałam go jakoś super regularnie, po prostu jak nie zapomniałam to go używałam. Zawsze wmasowywałam go w skórę glowy - jeszcze przed wysuszeniem włosów. Podobno na jedno użycie wystarczy poniżej 1 ml - bzdura. Aby pokryć całą głowę, nakładałam 3 razy porcję po 2 naciśnięcia pompki. Preparat łatwo się wymywa z dłoni więc trzeba brać go na dłoń mniej a częściej. Nie wolno przesadzić z ilością, ponieważ możemy uzyskać efekt mocnego posklejania i łuszczenia jak przy rozczesanym lakierze do włosów. Na plus jest fakt, że preparat unosi włosy. Pozostawić na ok 15 min, od razu przeczesać włosy i lekko je podnieść. Nie stosowałam na same dłonie, bo mi go szkoda. Uważam, że wystarczająca ilość tego preparatu wchłania się podczas nakładania na włosy. Minusem jest niemiły zapach ryby, jednak nie utrzymuje się on długo na włosach. 
Efekty są widoczne po paru miesiącach stosowania. Na głowie jest pełno małych odrostów :) Osobiście miałam w ciąży spory problem z obfitym wypadaniem włosów w zakolach ale na szczęście po stosowaniu preparatu odrosły. Na paznokciach czy dłoniach nie zauważyłam jakichś spektakularnych efektów ale to przez to, że dość szybko myłam ręce, gdyż zapach mi przeszkadzał.

Pojemność i cena:
50 ml - ok 100 zł
100 ml - ok 150 zł
200 ml - ok 250 zł

Zapraszam do konkursu:
Konkurs JuliaMakeUpGirl 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz