Obserwatorzy

sobota, 8 lutego 2014

Dermika krem dla każdego.

Witam serdecznie :)

Dzisiaj był bardzo udany dzień i chyba całkiem intensywny ;) 2 egzaminy, później wycieczka z moim skarbem do parku rozrywki a na koniec zakupki :D

Dzisiaj stwierdziłam, że zaczynają mi się robić zmarszczki....i kupiłam sobie kremik :) Traf chciał, że w drogerii była bardzo dobra promocja na kremy mojej ulubionej firmy - Dermika!

Do tej pory miałam dwa różne kremy z tej firmy, jednak nie pamiętam dokładnych nazw. 

Dzisiaj padło na BIOGENIQ 35+


A oto kilka słów o tym kremiku.


Krem ma bardzo przyjemną, lekką konsystencję. Zapach jest delikatny, świeży i przypominający zapach zielonej herbaty. Kolor kremu to biel przełamana zielenią - jednak odcień jest baaaaardzo jaśniutki i nie ma wpływu na kolor cery. Po nałożeniu skóra jest nawilżona i delikatna, nie błyszczy się. Brak jakichkolwiek reakcji alergicznych czy nawet pieczenia. Idealny pod makijaż. Całość zamknięta jest o zgrabnym małym, szklanym słoiczku. Osobiście wolę kremy w szkle.



Z kolei moja mama zafundowała sobie ten sam krem, lecz w wersji 50+. Myślę, ze dokładną recenzję zdam wam, jak zacznie go używać :) A tutaj jeszcze kilka słów o nim.



Za kremik zapłaciłam 37 zł bez grosika, za 50 ml produktu.

Jeśli spodobał Ci się mój wpis, zachęcam do obserwacji mojego bloga i udostępnienia go :)

Miłego wieczoru!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz