Obserwatorzy

piątek, 28 marca 2014

Demakijaż chusteczkami

Witam
Dzisiaj zajmę się chusteczkami do demakijażu.
Z Anglii przywiozłam dwa rodzaje chusteczek, obydwie zakupione w Primarku. Obydwa rodzaje są sprzedawane za funta (5 zł) w dwupakach, po 25 szt. w jednym opakowaniu.
Pierwsze z nich Primark Beauty.


Są to chusteczki do wszystkich rodzajów skóry, o delikatnym działaniu. Są pozbawione ukrytych, szkodliwych środków oraz zapachu. Przebadane dermatologicznie. Delikatnie myją, tonizują i odżywiają.

Jak dla mnie super. Bezzapachowe, delikatne i najważniejsze, odpowiednio wilgotne. Mają przyjemną, bawełnianą strukturę, nie dziurawią się. Dobrze domywają nawet tusz, przy czym nie wysuszają skóry. Jest ona nawilżona i matowa. Polecam, za tą cenę na prawdę warto.


Drugie to P.S. Love Your Skin


Przeznaczone do skóry mieszanej. Czyszczą pory i regulują nadmiar sebum. Przebadane dermatologicznie.

Te chusteczki nie sprawdziły się ju tak dobrze. Nie mogę powiedzieć, że nie myją, bo na prawdę skutecznie usuwają makijaż. Mnie w nich przeszkadza ich zbyt duża suchość. Dodatkowo są perfumowane. Zapach przypomina jakby eukaliptus, co wielu osobom nie odpowiada. Pomimo, że posiadam skórę suchą nie zauważyłam nadmiernego wysuszenia. Chusteczki miękkie, jednak troszkę bardziej cienkie niż poprzedniczki.


Reasumując, obydwa produkty są fajne, obydwa polecam, jednak pierwszy jest według mnie dla osób bardziej wymagających.

Zapraszam do przeglądania mojego forum :)

Miłego wieczoru ;)

2 komentarze:

  1. Ciekawią mnie te chusteczki. Dotychczas te które testowałam przeważnie mnie uczulają :/ co jest dość dziwne, bo moja cera nie jest szczególnie wymagająca :) chyba sobie zamówię u znajomych z anglii do testów:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Polecam, szczególnie te białe, są świetne i myślę, ze nie będą uczulać :)

    OdpowiedzUsuń