Obserwatorzy

wtorek, 18 marca 2014

Macadamia Oil Extract Hand Pack

Witam.

Opowiem wam o jednym z produktów, który przywiozłam z Anglii. Jest to maska do rąk w rękawicach.

MACADAMIA OIL EXTRACT 
HAND PACK


Producent obiecuje nam nawilżenie oraz regeneracje skóry już po 20 minutach.


ZASTOSOWANIE

Pierwszym krokiem, jaki wykonałam, był peeling dłoni, do którego użyłam scrubu Sephora.



 Po otworzeniu opakowania, rękawice wyglądają tak


a na rączce tak :)

Na to nałożyłam jeszcze grube skarpetki, nie mogłam znaleźć rękawiczek :P 

Po kilku minutach poczułam delikatne mrowienie, wywołane obecnością mentolu. Przyjemne uczucie, które potęguje efekt ciepła. Płyn w środku rękawic pięknie pachnie, a zapach jest wyczuwalny nawet przez folię i materiał ochronny. Po zdjęciu pozwoliłam masce wchłonąć się. Jeszcze długo po zabiegu czuć obecność mentolu na dłoniach, który delikatnie chłodzi skórę. Dłonie są gładkie, matowe, skóra naciągnięta i jakby lekko rozjaśniona. Pomimo, że dłonie nie są tłuste, czuć, że są nawilżone. Maska całkiem dobrze poradziła sobie z suchą. Efekt jest długotrwały. 

Podczas pobytu na wyspach używałam także maseczki ARGAN OIL HAND PACK. Jest również skuteczna i ma takie samo zastosowanie.

Obydwie serdecznie polecam.

Produkty zostały kupione w sklepie Poundland za 1 funta = 5 zł/szt. :) 

POLECAM

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz