Obserwatorzy

środa, 6 sierpnia 2014

Joanna Sensual - krem do depilacj? NIE dziękuję!

Gładkie ciało, nic nie drabie, nic nie swędzi. Dla mnie to prawie jak sen. Moje włosy na nogach i rękach są grube i ciemne :( MASAKRA! Ponieważ niedawno zostałam Ambasadorką Joanny, otrzymałam zestaw kosmetyków. Wśród nich był krem do depilacji. Normalnie bym go nie kupiła, bo jakoś nie mam przekonania do kremów - stój z podniesionymi rękami 10 min O_o albo w rozkroku - tylko stać, siedzieć czy leżeć??? Stwierdziłam, że skoro już mam, to sprawdzę.

 Joanna - Sensual delikatny krem do depilacji pach, rąk i bikini.


Od producenta:

Moja opinia:
Krem zapakowany jest w tubkę, a ta umieszczona dodatkowo w kartonowym pudełeczku wraz ze szpatułką i jakimś olejkiem łagodzącym. Olejek od razu zgubiłam :/


 To czego nie lubię, to zapach tych kremów. Wszystkie potwornie śmierdzą. Po rozpakowaniu tubki, poczułam przyjemną woń, byłam zaskoczona i pewna, ze tak będzie cały czas. Nic bardziej mylnego. Pierwsze wrażenie bardzo szybko ustąpiło miejsca smrodowi typowego kremu do depilacji, chociaż intensywność była znośna. Konsystencja dość gęsta, koloru bieli.


Tak to wyglądało po rozprowadzeniu. Trzeba pamiętać, ze zbyt cienka warstwa nie usunie nam włosków.


Tutaj widzicie jakie są moje włosy na rękach.


Tak to wygląda po obskrobaniu, jak widać, włoski schodzą.



Tutaj mamy efekt zaraz po zdjęciu kremu.Jak widać, nic nie widać :P


Wydawałoby się super, nic nie widzimy, krem zdał test. Yyyyyy....zonk. Może nie widać, ale czuć. Na ręce czuć drapiące włoski jak przy dwudniowym odroście. Niedopuszczalne. Ogólnie krem nie podrażnił skóry i nie wysuszył. To chyba jedyny plus.

Na bikini spisał się jeszcze gorzej. Nie będę pokazywać zdjęć :P ale możecie mi wierzyć, że włosy są jeszcze grubsze ;) Specjalnie trochę się "zapuściłam", aby było na czym sprawdzić. Pomijam fakt siedzenia w dziwnej pozie, dobrze, że w domu są rolety, bo sąsiedzi mieliby niezłe widowisko. Szpatułka nie dała rady usunąć wszystkich włosów. Gdzieniegdzie pozostały łatki lekko rozpuszczonych włosów, ciągnących się jak guma, jednak szpatułka ich nie brała. Co gorsza, po umyciu, to co się nie wymyło i nie dodrapało ręcznikiem a dalej się ciągnęło, przyklejało się do bielizny. Mega obrzydliwe uczucie! Niestety, musem było wygolenie tego dziadostwa maszynką bo chyba bym oszalała!  
Jeśli chodzi o wydajność, to jest marnie. Po użyciu na bikini i ręce, zostało mi pół tubki.

Cena/pojemność
ok 7 zł/100 g

Moja ocena
0,5/5


Podsumowując:
Jestem bardzo rozczarowana, to jest pierwszy kosmetyk tej firmy, który mnie tak zawiódł, chociaż chyba pierwszy, który w ogóle mnie zawiódł, no ale nikt nie jest doskonały. Krem nie sprawdza się wcale a wcale. Włosy usuwa, ale nad powierzchnia skóry, przez co mamy świeże odrosty, które drapią na potęgę. Nie wiem, może się sprawdzi u osób, które mają włosy mikroskopijnej grubości. Wszystkim pozostałym ODRADZAM!

Może u Was działa lepiej?

Miłego wieczoru ;)

7 komentarzy:

  1. czy ja wiem, używam joanny bardzo często ponieważ moja mama pracuje tam itd.
    Moim zdaniem nie jest tak źle :)

    zależy od osoby
    http://raczej-ruda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie kremy sprawdzają się przy delikatnych włoskach na bikini. Na ręce, nogi robię sobie wosk. Pierwszy raz boli, ale potem bajkowo :) nie wyobrażam sobie powrotu do maszynki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie wyjęłam sobie wosk :D Jutro muszę skoczyć do szmateksu po jakiś stary kawałek materiału na paski do zrywania ;)

      Usuń
  3. nie lubię takich kremów po dwóch użyciach otwarty krem traci swoje właściwości i już nie usuwa włosków :\


    obs=obs? zacznij, a na pewno się odwdzięczę :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie lubię kremów do depilacji, miałam jeden skuteczny z Rossmanna, ale wyżarł mi skórę na łydkach i zrobił rozstępy, które towarzyszyć mi będą przez całe życie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozstępy? OMG!!! To aż niewiarygodne :( i zarazem straszne.

      Usuń
  5. nie lubię także kremów do depilacji,ponieważ u mnie nie są skuteczne, nie usuwają włosków do końca :(

    OdpowiedzUsuń