Obserwatorzy

wtorek, 23 września 2014

ShinyBox Wrzesień 2014 :)

Wracam do was dzisiaj z kolejnym postem, ponieważ przyszła właśnie moja paczka z ShinyBox. Było to pierwsze pudełko, które zamówiłam. Nie było dla mnie niespodzianką, ponieważ widziałam u innych dziewczyn co jest w środku. Skusił mnie ten wspaniały tusz, co nie oznacza, że reszta mi się nie podoba ;) Całość jest super :)

Pudełeczko było zapakowane w worek przewoźnika i dodatkowe, ochronne pudełko. W środku skrywało się przepiękne pudło, utrzymane w stylizacji ombre - róż i żółty. Pod wieczkiem znalazłam papier osłaniający, a na nim naklejkę (plombę). Zrywanie tej naklejki to niesamowicie przyjemne uczucie :D Uśmiech od ucha do ucha ;)

A tak to wyglądało :)





A teraz kosmetyki i rozpiska :)








Miałam nadzieję na balsam do ciała, bo tych do rąk mam już zatrzęsienie, ale trudno, ten też się przyda ;)

Jak Wam się podoba? Może znacie już te produkty, albo w waszych pudełeczkach było coś więcej?

Pozdrawiam :)

3 komentarze:

  1. Ogólnie podoba mi się zawartość :) Najbardziej jestem ciekawa tuszu do rzęs :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna zawartośc :) A zamówiłaś sobie prywatnie czy jesteś ambasadorką? :* Jestem ciekawa tuszu ! Pozdrawiam i zapraszam - http://kateandalexi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamówiłam prywatnie :) Recenzja tuszu już niedługo ;)

      Usuń