Obserwatorzy

środa, 12 listopada 2014

Dove Hair Therapy - Ekspresowa maska regeneracyjna z naturalnymi olejkami

Witajcie.

Dzisiaj chciałabym wam pokazać jeden z kosmetyków, które na prawdę bardzo lubię, bo dobrze robi moim włosom ;) Kosmetyk otrzymałam podczas warsztatów marki Dove, które odbywały się w Warszawie - kiedyś już o nich wspominałam. 

Dove Hair Therapy - Nutritive Solution - Ekspresowa maska regeneracyjna z naturalnymi olejkami

Od producenta:

Skład:

 Moja opinia:
Maska została zamknięta w klasycznej, białej tubie, w tym przypadku ze złotym wykończeniem. Opakowanie zamykane jest korkiem, na którym stawiamy całe opakowanie - dzięki temu rozwiązaniu nie mamy problemu z zalegającym na dnie kosmetyku. 



Konsystencja maski jest bardzo gęsta, nie spływa. Każda porcja kosmetyku składa się z dwóch produktów - białej odżywki i złotej maski. Zapach jest klasyczny dla całej marki. 


Na zdjęciu powyżej, widzimy już kosmetyk z końcówki tuby, więc kolory się wymieszały.
Włosy po zastosowaniu są pachnące, miękkie i błyszczące. Nie ma najmniejszego problemu z rozczesywaniem czy plątaniem się. Maska nie obciąża włosów, nawet przy częstym stosowaniu. 

Cena/pojemność
ok 18 zł/180 ml

Moja ocena
5/5

Podsumowując:
Bardzo dobra i wydajna maska za przystępne pieniądze. Świetne działanie, co można więcej powiedzieć? Na pewno do niej powrócę :)

A jak ona Wam przypadła do gustu? Znacie? Używacie?

3 komentarze:

  1. ciekawy kosmetyk, taka odżwyko maska
    lubię zapach kosmetyków Dove

    Zapraszam do mnie i miło by było, gdybyś kliknęła w link do płaszcza
    http://aneczkaa123.blogspot.com/2014/11/czarno-biay-paszczyk.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem dlaczego ale mam wrażenie, że produkty Dove sa mega treściwe, a co za tym idzie obciążyła by moje liche włosięta. Jak na razie zostaje przy duo z Garnier :)

    OdpowiedzUsuń
  3. OOO, tą maskę również polubiłam, bo miałam okazję ją stosować :) Fajnie wygładzała i odżywiała włosy :) I pięknie pachniała!

    OdpowiedzUsuń