Obserwatorzy

środa, 10 grudnia 2014

NU - zmywacz do paznokci w postaci chusteczek

Chciałabym wam opowiedzieć o pewnym produkcie z ostatniego pudełka ShinyBox. Każdej z nas przytrafiło się, że lakier odskoczył i nasz paznokieć wygląda tragicznie. Lakier pod ręką mamy dość często, ale zmywacz już nie, dlatego przedstawiam wam jednorazowe chusteczki nasączone zmywaczem do paznokci.

NU - zmywacz w chusteczkach





Od producenta:


Skład:


Moja opinia:
Byłam bardzo ciekawa tego produktu, ponieważ do tej pory z czymś takim się nie spotkałam, a nie raz potrzebowałam szybko zmywacza. Chusteczki są zapakowane w pojedyncze saszetki, a te, pakowane po 10 szt, w kartonowe pudełeczko. Taka saszetka świetnie sprawdza się w torebce i nie ma obawy, że coś się wyleje.




Chusteczki są w białym kolorze i ma dość spore rozmiary. Są lekko wilgotne i mają dość intensywny, męczący zapach wymiocin - OHYDA!  Sam zmywacz muszę pochwalić, ponieważ sprawdziłam go na 5 różnych lakierach, w tym zwykłym, brokatowym, pyłkowym i piaskowym.Wszystkie lakiery zeszły, wiadomo, brokatowy trochę trzeba było pomęczyć, ale także poszedł bez większych problemów.



 Paznokcie są bardzo mocno natłuszczone, zresztą nie tylko paznokcie. Bardzo łatwo zaplamić sobie ubranie, więc wypadałoby po użyciu zmywacza, od razu umyć ręce. Chustki są wydajne, dlatego wystarczą na 10 paluszków, a myślę, że i na stopach też by jeszcze dały radę zmyć lakier. 

Cena/Pojemność
ok 19zł/10 szt

Moja opinia
1,5/5

Podsumowując:
Uważam, że prawie 20 zł za możliwość umycia paznokci 10 razy to skandal! Nie dość, że nieziemsko śmierdzą, to jeszcze są tłuste i łatwo się wybrudzić. Dla mnie jest to tylko alternatywa "na wszelki wypadek" i to w sytuacji gdy na prawdę będzie mus. Osobiście więcej ich nie kupię.

A Czy Wam ten produkt się spodobał?

Zachęcam do zakupu waszego pudełka na stronie ShinyBox

Pozdrawiam :)

2 komentarze:

  1. Nie próbowałam, chociaż fajnie się zapowiadały, cena faktycznie wysoka, szkoda bo pomysł bardzo fajny

    ( PS Zapraszam www.ciekawekosmetyki.pl )

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie zrecenzowałam te chusteczki! Niestety nie podbiły mojego serca, słabo zmywają, zapach fatalny i ta tłusta warstwa, pozostająca po użyciu - nie do wybaczenia!

    OdpowiedzUsuń