Obserwatorzy

piątek, 13 stycznia 2017

Kroker od Indykpolu - zapraszam na kampanię Streetcom

Witam :)

Zapraszam was do nowej kampanii Streetcom. Tym razem mogę przetestować nowe produkty marki Indykpol - Krokery. Są to mięsno-ziemniaczane ruloniki, pokryte chrupiącą panierką. 
Miałam niewielki problem, żeby je kupić, ale wreszcie odnalazłam je w Leclerku. Kupiłam od razu 6 opakowań, żeby później znów nie szukać. 



Krokery próbowałam przygotowane na trzy sposoby. W piekarniku, z mikrofali i podgrzewane na patelni. Najmniej przypadły mi do gustu te z mikrofali, ale ja ogólnie nie lubię takiego sposobu odgrzewania jedzenia. Z patelni to już co innego :) 
Krokery występuję w 2 wersjach - z indyka i drobiowo-wieprzowe. Dużo smaczniejsze są te z indyka. Smaczne mięso, które zachowuje swą strukturę - mięso z indyka jest bardziej sucha i takie bardziej zbite i to widać. Niestety stosunek mięsa do ziemniaków wypada kiepsko. Krokery mieszane mają więcej mięsa w stosunku do ziemniaków, ale jego smak i konsystencja są na minus. Mięso jest ciapkowate i niesmaczne, a panierka ma dziwny, sztucznie pomarańczowy kolor.


Krokery można podać na różne sposoby. My proponujemy na szybko, z sałatką :)


N wersję drobiową jeszcze się skuszę, gdyż Krokery nie zawierają konserwantów i na prawdę nam posmakowały. 


Jeśli i wy chcecie testować nowosci, zapraszam!

1 komentarz:

  1. Ja też miałam okazję testować krokery. Udało mi się kupić tylko z indyka, ale jestem zadowolona ja jak i osoby, które częstowałam ( obserwuję i do siebie zapraszam).

    <a href="http://lolaxpxtestuje.blogspot.com/>Lola testuje</a>

    OdpowiedzUsuń