Obserwatorzy

środa, 23 kwietnia 2014

Babciny sposób na paznokcie, oraz lakier Bell.

Kiedy jeszcze pracowałam jako kosmetyczka, pewna starsza pani, która przychodziła do mnie na manicure, zdradziła mi swój stary, domowy sposób na piękne, długie paznokcie. Zawsze podziwiałam jej paluszki, bo paznokcie były długie i twarde jak skała. 
Teraz ja mam zamiar przez miesiąc testować tą metodę, a polega ona na moczeniu paznokci w gorącej wodzie z solą! Tak, to tylko woda i sól :)
Dzisiaj moje paznokcie przedstawiają się tak
Znacie tą metodę? Może ktoś próbował?

Przy okazji chciałam wam pokazać lakier Bell French manicure. Jest to lakier przezroczysty ze srebrnymi drobinkami. Lakier bardzo delikatny. Dobrze się maluje, jednak jego wadą jest długi czas zasychania. Po 30 minutach jedna warstwa lakieru jest dalej czepliwa, co jest wprost niewyobrażalne.




Daję mu 5/10 ;)

Pozdrawiam i zapraszam do komentowania i obserwacji mojego bloga :)

1 komentarz: