Obserwatorzy

wtorek, 13 maja 2014

Troszkę prywaty, z mojej odświeżonej szafy.

Dzisiaj troszkę zmienimy temat ;) Pierwszy raz udało mi się w Tesco wziąć ciuchy do przymierzalni i być zadowolonym z tego co widzę. Czyżby zmienili projektanta? ;) 

Zakupiłam 3 topy. 2 takie o do latania i jeden elegancki, tak sobie planuję go wsadzić na wesele :) Tylko nie wiem co na pupsko wsunąć. Spodnie bym chciała, ale nie mam żadnych fajnych, trzeba pomęczyć męża ;)


Flamingi chyba w modzie, widziałam też fajne szorty, ale już rozdrapali rozmiary :(




I jeszcze coś dla duszy <3 Jak ja się cieszę, że mam od domem ich stoisko ;)


Moje dzieciątka. Posadzone w tym roku i już są owocki! :D


2 komentarze:

  1. super jest ta ostatnia koszulka, podoba mi się jej kolor <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) W realu jest neonowa, komp zjadł kolor :/

      Usuń