Obserwatorzy

piątek, 30 maja 2014

Yves Rocher - naturalne mydło oliwa z oliwek.

MYDŁO! Każdy używa, nie każdy lubi. Osobiście, fanką nie jestem ale używać trzeba. Ostatnio chciałam spróbować coś innego i wybrałam naturalne mydło oliwkowe Yves Rocher


 Od producenta:
Mydło Oliwa z oliwek to tradycyjny kosmetyk w kostce do mycia rąk. Mydło pieni się, zapewniając gęstą, kremową pianę, która delikatnie myje skórę i pozostawia na niej przyjemny, subtelny zapach. 



Moja opinia:
Pierwsze wrażenie mydło robi świetnie. Wygląda ładnie, ma wspaniały zapach oraz skład. Na powierzchni mydła ładne tłoczenia, które cieszą oko. Całość zapakowana w przezroczystą folię, dzięki czemu nie musimy się domyślać, co jest w środku. 
Mydełko dobrze się pieni i świetnie myje. Łagodzi podrażnienia i nawilża dłonie. Niestety minusem jak dla mnie jest jego kształt. Duże, kwadratowe i nieporęczne, nie do każdej mydelniczki pasuje. Dodatkowo przeznaczenie mydła jest tylko do dłoni....próbowałam się nim umyć, ale tragedia. Skóra jest tak nieprzyjemnie tępa, że więcej nie próbowałam tego powtarzać.

Cena/waga
15,90/300g

Podsumowując:
Fajne mydło do mycia rąk, jednak wolałabym je w klasycznym, małym wydaniu, a pakowane np po dwie kosteczki, do dwóch łazienek :) Cena jak za produkt naturalny przystępna.

Moja ocena:
4,5/5

3 komentarze:

  1. nie lubie takich mydel w kostce jakoś wolę płynne a naturalne mydlo polecam w plynie z nanosrebrem do kupienia w aptece za ok. 10 zł bede pisać niebawem recenzję o nim :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O to super :) chętnie przeczytam :) Ja się, czy da się takie mydło np rozpuścić i jeszcze raz uformować, po mojemu.

    OdpowiedzUsuń