Obserwatorzy

środa, 11 czerwca 2014

Razowy Kwas Chlebowy - nie tylko na ochłodę ;)

Hejka
Dzisiaj chciałabym wam przedstawić podsumowanie mojej kampanii Razowego Kwasu Chlebowego, w której wzięłam udział dzięki portalowi Streetcome.



Już teraz wszystkich zapraszam na stronę, gdzie i wy możecie brać udział w różnych testach :)


Podstawowe informacje o produkcie:










Moja paczka wyglądała tak :)






Moja opinia:
Co mogę powiedzieć już na wstępie?

TO JEST PRODUKT, KTÓRY ALBO SIĘ KOCHA, ALBO NIE ;)

Ja stanowczo należę do tych pierwszych ;) Uwielbiam ten napój! Najlepiej smakuje podany na zimno. Wspaniale gasi pragnienie. Jego dodatkowymi zaletami, które nie tylko ja zauważyłam, jest wspomaganie trawienia oraz likwidacja zgagi. U mnie, po tygodniu picia Razowego Kwasu Chlebowego, po zgadze nie było śladu, a męczyła mnie ju prawie miesiąc. Mnie najbardziej przypadł do gustu smak śliwkowy :) Jeśli chodzi o słodkość, powiedziałabym, że jest tak pomiędzy klasykiem a żurawiną. Żurawina wydawała mi się najsłodsza i pewnie dlatego to był smak, który najczęściej podbijał ludzkie serca ;) Oczywiście najlepiej smakuje podany w odpowiedni sposób ;)


Opinia moich bliskich i znajomych:
I tutaj zdania były bardzo podzielone, z tendencją na nie. Jedni się zachwycali i prosili o jeszcze, inni już po wąchnięciu nie chcieli nawet spróbować. Dla jednych zbyt intensywny, dla innych za mało, co osoba to inne gusta, a wiadomo, o tych się nie dyskutuje ;)

Podsumowując:
Jak dla mnie, produkt warty spróbowania :) Jest w 100% z naturalnych składników, więc jest zdrowy! Cena w porównaniu z modnymi markami jest dużo niższa, czego chcieć więcej? ;)

POLECAM  
 
Jeśli i wy chcecie spróbować waszych sił w innej kampanii, zapraszam KLIK :)

Miłego dnia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz