Obserwatorzy

poniedziałek, 7 marca 2016

Streetcom i Activia od Danona.

Witajcie :)

Przychodzę do was dzisiaj z podsumowaniem kampanii Streetcomu i Danona. Przyznam, że nie nastawiałam się udział w tej kampanii, ale pierwszy raz dostałam szansę wymiany punktów na udział w testowaniu produktów. Padło na Activie. 

Paczka przyszła świetnie zapakowana. Wszystko było zamknięte w styropianowym pudełku, gdzie dodatkowo umieszczono wkład chłodzący. Dzięki temu niska temperatura była utrzymana jeszcze przez długi czas. 


W paczce znalazłam 16 podwójnych jogurtów oraz ulotki. 3 porcje dla mnie i 13 do rozdania + ulotki. Smakiem dominującym jak widać była brzoskwinia, jednak sporo też było suszonej śliwki, kilka truskawkowych i jeden pakiet malinowy. Malina od razu trafiła do mojej mamy, bo kocha wszystko co malinowe ;)

Jak nam smakowały jogurty?


Ta mina mówi sama za siebie! Pyszota :)Lekko kwaskowy jogurt i słodkie owoce to nasze ulubione połączenie.

Z pełną odpowiedzialnością rekomenduję ten produkt!



Cena za 2 sztuki w opakowaniu to ok 3,70 pln. Cena jest raczej z tych wyższych ale uważam, że produkt jest wart.

Już niedługo pojawią się kolejne kampanie, także jeśli i TY masz chęć brań w nich udział, ZAREJESTRUJ SIĘ!!!

Pozdrawiam :) 

3 komentarze: