Obserwatorzy

środa, 16 kwietnia 2014

Wiosna przyszła...a makijaż?

Wiosna, wiosna, wiosna ach to ty!
Tak, przyszła wiosna, i nie wiem, czy Wy też tak macie, że chciałybyście wprowadzić w swoje życie troszkę kolorów? Właśnie z tego powodu, chociaż troszkę przez przypadek, stałam się właścicielką dwóch malutkich paletek cieni. Pierwsza z nich

 Manhattan ONLY Bella Zipperella


 Zakupiłam w TK Maxx. Paletka przeceniona z 39,99 na 12,99 :) Całość zapakowana w tekturowym, malutkim kompakciku. Całość zamykana na magnes. W środku mała pacynka i 4 cienie - dwa odcienie zieleni, delikatny fiolet oraz śliczna brzoskwinia. Kolory matowo satynowe.






Drugi cień jest tej samej firmy, jednak kupiony już w drogerii Rossmann.

Manhattan Eyemazing Efect - NY CITY GIRL 56C


Paletka ładnie wygląda, jest solidna. Zestaw kolorystyczny skompletowany aby uzyskać efekt smokey eyes. Fiolet, lekki pomarańcz, brąz i szarość. Całość stonowana, lekko satynowa.




Niestety, Komputer zjadł kolory :( Na telefonie cienie były bardziej intensywne, mam nadzieję, że to tylko kwestia ustawień i u was lepiej widać. 

Jak wam się podobają? Na dniach postaram się stworzyć z nich jakiś makijaż :)

Zapraszam do polubienia mojego bloga i śledzenia go.

1 komentarz:

  1. Witam koleżankę z wizażu! :)

    Mimo, że przyszła wiosna to nie skuszę się na cienie. Nie są one dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń