Obserwatorzy

środa, 9 kwietnia 2014

Wygrałam - konkurs Dove :D

Hej!

Nie mogłam się powstrzymać, żeby się nie pochwalić :D Przed chwilą odebrałam super niespodziankowy telefon. Zostałam jedną z 30 laureatek konkursu "Zostan Ekspertką Dove". Muszę przyznać, że jestem bardzo zaskoczona, bo już jakiś czas temu wypełniałam zgłoszenie i o tym zdążyłam zapomnieć ;) Ale tak to jest, jak się myśli o wygranej, to się nigdy nie wygrywa, a jak o czymś zapominamy, to mamy szanse. Teraz czekam na maila z informacją, co, jak i kiedy. Tzn, Kiedy to wiem - ten weekend. Mam dostać dokładne szczegóły :) Nigdy wcześniej nie brałam udziału w czymś takim. Tak się cieszę :D Teraz pytanie podstawowe, co ja mam ze sobą zabrać?? Firma przewidziała dla nas koszulki. Mam nadzieję, że będą ładne :) Wszystko będzie się odbywać w bardzo ekskluzywnym miejscu - Regent Warsaw Hotel. W trakcie pobytu z pośród 30 laureatek zostanie wyłonionych 11 finalistek, a z nich 4 dziewczyny, które wygrają główne nagrody. Każda z nas otrzyma trzymiesięczny zestaw kosmetyków Dove. Życzcie mi powodzenia! :)

1 komentarz: